tisdag 28 juli 2009

Kosta Bodas Odd molly outlet


Jag ringde upp till Kosta Boda, och kollade lite vad de hade för Mollysar på deras Outlet..(letar fortfarande efter min Crochet Lovely knit 233A till rimligt pris...)
En jättetrevlig tjej hjälpte mig.. Hon berättade för mig vilka nummer plaggen hade..Sen har jag själv letat på nätet...
Tog lite tid.. Delar gärna med mig av informationen...
#680 Dreamdate Slip dress
#619 Sovereign
#611 Tunika Poplin Lace Trim Tunic
#593 Jitter Dress
#626 Palett
#651 Big Secret tank
#622 Palette Warparound
#620 Palette tunic
#624 Palette Solid blouse
#621 Palette dress tunic
#765 ?
#579 ?
Verka mest finnas av sommarkollektionen 2008..
De två sista hittad jag tyvärr inte på nätet, inga namn och inga bilder..
Kanske någon som kan?
Vill inte garentera att min lista är helt komplett..
Kan finnas något stavfel, ingen aning hur många plagg det finns av varje..
Om det är någon som är intresserad av något plagg, kunde de skicka..

9 kommentarer:

Mabimao sa...

När de hade crochet för några veckor sedan ringde jag och de har som policy att inte skicka.....sa de till mig.....hm....

Charlotte sa...

De kanske inte gör det som någon vana men de kunde.....

Susanna sa...

Tack så mycket för tipset! Jag är intresserad av en långklänning från förra sommaren, vet bara inte vad den heter. Magdalena Graaf bar den vid något reportage förra sommaren. Vet någon vad den heter?

Pingla sa...

Vilket hästjobb. Tack för att du la ut listan.

Charlotte sa...

Menar du den klänningen som är på bilden? Den Magdalena Graaf hade? #619 Sovereign, är inte helt säker på att den heter så..

Susanna sa...

Ja, det är klänningen på bilden. Bilden fanns inte där igår.Är det min dator som "spökar" eller la du in bilden i efterhand? Ha en underbar dag!

Charlotte sa...

Det är inte din dator som spökar! :)
La ut den i morse..Trodde det var den klänningen du menade...
Förstod på tjejen i Kosta, att de hade den klänningen...

Anne-Lie sa...

Hur mycket lägre är priset där?

Mary sa...

Det är ungegär halva priset. Kankse 40%. Var där förra månaden. :-)