söndag 5 juli 2009

Fröken Siv




Klart att det blev nåt på Fröken Siv....:) Denna fina huvtröja blev det!! Vilken underbar rosa färg!!!Exakt rätt rosa färg!!
Älskar rosa.. 50% är himla bra rea!! Sett att en del tar BARA 30%!!
Vingarna på ryggen är så underbara...:)
Testade byxorna till, med vingarna, på rumpan..Var lite tajta..
Bara en 3:a, borde haft en 4:a.. dom skulle man haft till.. fanns ingen 4:a...:( Hade nog hellre viljat haft hel långa, hade nog varit snyggare på mig..
Men tycker ni inte att kassen var sååå trist??? Kändes lite, som jag hade varit och köpt körsbär på nån marknad...:) ha ha..
De brukar ha så fina papperskassar, med deras symbol på..Kanske var dom slut..???

8 kommentarer:

Pingla sa...

Vilka fynd. Och ja, påsen var rent utsagt urtrist. Hur tänker de där? Hela köpet förhöjs när man får med en snygg påse.

Ska till Skåne nästa helg. Kommer dammsuga butikerna :-)

A-K sa...

Den huvtröjan är jättesnygg! Har provat en i purple som hade varit snygg i höst.
Jag håller med om att det var en trist kasse!

exklusivvardag sa...

Ingen kul påse men ett fantastiskt molly-fynd, glad för din skull den är ju sååå fin!

Charlotte sa...

Jag är så nöjd.. så fin...:)
mysig..

K. sa...

Haha... jo, kassen var väl lite trist måhända, men innehållet var ju däremot ljuvligt ju...

Ina sa...

Åh vad fin, en sådan hade jag inte tackat nej till. Älskar fjärilen på ryggen!
Har aldrig provat några byxor från OM fastren jag varit sugen på några som jag hittat i en internet butik, men kan man inte prova är risken att det blir fel...
Mvh Ina

Ina sa...

Förresten påsen hi, hi...

♥ Bina ♥ sa...

Åh vilket fynd - superfin!