måndag 6 juli 2009

51 hearted tunic chalk




Ännu en vacker blus...

5 kommentarer:

♥ Bina ♥ sa...

DENNA vill jag verkligen ha!

Tack för dina sympatier i min blogg, usch kanske är man löjlig att man blir ledsen över en sån sak men det blev jag.

Pingla sa...

Jag vill oxå ha!!!
Den där står det ju Pingla på!

Charlotte sa...

Det absolut inte löjligt att bli ledsen över en sån sak..Det hade jag också blivit..Synd att du bor så långt ifrån.. Kanske jag kunde hjälpt dig klänningen...
Jag har jobbat tidigare som sömmerska..
Mvh

exklusivvardag sa...

ooo den är också fin, härliga detaljer :-)

Ina sa...

Ja hjärtat bankar allt lite snabbare av de smygtittar man fått. Jag gillar denna blusen den kommer även i powder vilket jag skulle vilja ha den i.
Gillade också lovely knit i cherry men en kofta i ull till en svettrem som mig nja...
Den färgglada sidentunikan/kläningen är to die for...
Åh vad jag längtar!!:-)
Mvh Ina