fredag 30 april 2010

Cenino 25år

Igår var jag och min kompis Katarina inbjudna till Ceninos/Donnas 25 års fest.
De bjöd på mingelmat med olika sorters skinkor, korvar, olivbröd och ost.
Till det serverades olika drycker som vin, cider,alkoläsk och Malmbergs vatten.
Det var supergott!
Modevisning var ute på Västra Storgatan, det visades många fina plagg, klart att Odd molly var med.
Det bästa av allt var att de hade 25%-s rabatt på ett valfritt plagg och på ett par dam-/herrskor.
Klart att man hade en liten påse med sig ut...;)

Vimmel på Cenino

Gott om dricka...

Mums...

Modevisning med roliga peruker



Jag med min fina gröna kappa..:)

Köpte en #234 antidote frill tank


11 kommentarer:

Dr Molly sa...

oh vad kul det såg ut! och fint inköp! KRAM

Unknown sa...

Vad trevligt! Till och med jag har shoppat Molly på Donna fast jag bor 50 mil bort:) Den gröna kappan är ljuvlig. Kram!

Jeanette sa...

Vilken mysig kväll!
Kram

Pingla sa...

Låter ju som en underbar kväll. Och stort grattis till kappan (även om det var ett tag sen. Men jag är inte så snabb).

Kram

Ingrid sa...

Härligt med rabatt, skulle gärna ta en 25% jag med ;0)

~Livet i by

Peggy sa...

Jag har köpt mina Dermalogica produkter på en salong där jag gjorde ansiktsbehandling men jag har hittat det på nätet och om man beställer från England så är det mycket billigare oxå :-)
Kram!

Carinale sa...

Wow så lyxigt.
Jag älskar mingel å gärna mingelmat i kombination med lite skumpa :)
Kan tänka mig att du hade det trevligt och det vita linnet du köpte är jättefint.

/Carina

Anonym sa...

yäk, lesbian !

Anonym sa...

yäk, lesbian !

Anonym sa...

yäk, lesbian !

Anonym sa...

Our online software guides you through setup,
and our live customer support team is available if
you need help. If you are a brand conscious person and wants
to buy that laptop that reflects status and class, then going
for apple brand is the best option. Compared to the Mac - Book Professional
especially, it has the slow processor.

My weblog - mac air