måndag 12 april 2010

#200 Kettle coat



Har trott länge att pärlorna kunde trilla bort på min Kettle coat..
I helgen fick jag det bekräftat...
Mycket riktigt så trillade en pärla av, som tur väl var det här hemma..
Så jag kunde sätta dit den igen..
För att vara på den säkra sidan, ringde jag Odd mollys huvudkontor..
Snälla Åsa skickade tre stycken pärlor...
Nu vågar jag använda min Kettle coat igen..
Typiskt, när man lägger så mycket pengar på en kofta...
Då ska väl ändå pärlorna sitta fast?

7 kommentarer:

Filippa sa...

Herregud för 4200 kr så ska det inte ens lossna...är jag förvånad- inte ett smack! tyvärr..

Helena sa...

Självklart är det ok att du lägger till mig. Jag brukar vara inne och läsa din blogg, gillar den verkligen.
Tack för det där med chillnorway, jag stortrivs i deras kläder ock så pasar de ju så bra med OM.
Kram

Anna sa...

Det är fanimej skandal. Jag är så trött på OM:s kvalitetsbrister så jag bojkottar dem.

Tina sa...

Tur du märkte det...

Kram

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Hej fina du!
De prickiga Mimmi-skorna var helt underbara, vad kostar de?
Stor kram!

Jeanette sa...

Bra att de är snabba på att skicka 'delar'. Service där iaf, men man vill ju inte tappa dem öht!
Sicka söta skor du visade i inlägget innan!
Kram

Septemberflikka sa...

Trist att de lossnar! :( Skönt att det var snabbt åtgärdat dock.