onsdag 4 mars 2009

Makeout dress


Visst har jag beställt den fina tunikan/klänningen Makeout dress...
Känner mig lite som en söt bakelse i den...Måste prova den lite till...
Måste nog ha en kofta till för att få bort det "söta" lite...
Trodde den var vit upp till.. Var mer chalk...
Vad ska man ha under? en rosa topp,kanske...
Ni som har köpt den vad tycker ni?
Jag skickade faktiskt tillbaka den.. Den är jättefin.. Den var ganska trång i ärmarna.... (Jag har rätt grova armar) Synd.. Den är kanske inte riktigt min stil heller... Och när ska man vara så fin?
Den är för fin och söt för mig...

5 kommentarer:

A-K sa...

Den är jättesöt!
Hur är den i ärmarna? Är den trång?
Hur är den i storleken?

Charlotte sa...

Ja, den är verkligen jättesöt..
För mig var den trång i ärmarna..
Har rätt kraftiga armar.. :(
För övrigt passa den utmärkt..
Jag har storlek 4 i mollys blusar..
Sen har jag oftast storlek 3 i koftorna..
Tyckte att jag såg lite större ut i denna tunikan, eftersom det är ganska mycket tyg till den nedre delen...

A-K sa...

Tack för infon!
Jag brukar också ha str 4 i blusar och str 3 i koftor. Jag misstänkte att den var trång i ärmarna :( då beställer jag inte den. Och man vill ju inte se större ut än vad man är ;)

Trevlig helg!

Anonym sa...

Jag har fått hem den i blått (inte lika mkt söt faktor kanske?) och eftersom jag är liten var den snarare stor i ärmarna, och lite mkt tyg. Jag kände mig ngt vid i den. Det är en strl 1. Nu har jag beställt den i strl 0, coh behåller 1:an så jag kan jämföra, sen får den ena åka tillbaka. Men en vill jag absolut ha. Kanske blir det en rosa oxå! Jag tycker inte man behöver ngt under.

Anonym sa...

Den är så söt!! Någon som vet vart den finns i rosa stl 1?! Letar febrilt!!