söndag 15 mars 2009

Gucce.se


Fick ett mail från Gucce.se att de ska lägga ner sin webbutik..
Trist, har haft ett stort sortiment av Odd molly.. Man har nästan märkt att det har varit något på gång eftersom nästan alla varor är slut..
Personligen har jag haft mycket bra mailkontakt, med dom.. Jag beställde "Makeout dress" där, men skickade tillbaka den...De svarde på mina mail tom på kvällen, det är service!!
Jag har erfarenhet av en annan webbutik, vi absolut inte "hänga ut" någon.....Som har varit så sura o otrevliga,när man har ringt.. Så man nästan har fått ont i magen..
Tyvärr har dom ett stort urval av Odd mollysar...:( Man får väl undvika ringa dom..
Denna kofta köpte jag på Gucce.se... Passar så bra till blåa Mollysar...

11 kommentarer:

Anonym sa...

söker den grå storkoftan med blått sidenband, någon som vill sälja ??
säg till om du ändrar dig, charlotte:-)
bjöd på en i helgen, men blev överbjuden när jag var bortrest :-(
tina

Anonym sa...

har koftan på bilden från vinterns kollektion, funderar på att köpa en i bomull också, vad är skillnaden (förutom ull i vintermodellen) ?

Charlotte sa...

Vad synd att du blev överbjuden..
Jag vill nog inte sälja,inte nu iallfall..
Det är inga skillnad förutom bomull sommar och ull på vintern..
Jag köpte den på bilden... kanske lite onödigt... Men det är klart min favokofta från Odd molly!!
Ha det bra..
Charlotte

Anonym sa...

Har precis samma erfarenhet som du av i synnerhet en webbutik som inte verkar vilja sälja? Jag menar det finns så många nätshoppar nu att man kanske borde vara rädd om kunderna?
Tänkte fråga vilken butik du tycker är bäst men du kanske redan har sagt det i ditt inlägg?

Anonym sa...

vilken webb-butik menar ni..är det tintin ?

Anonym sa...

En BRA, SERIÖS webb-butik svarar på angivet telefonnummer och mail, hanterar leveranser och returer lika effektivt, skickar inte använda produkter med hänvisning till att taggen finns kvar (går att sätta på - av hur lätt som helst), bifogar alltid emballage (påse) även om det råkar vara öppnat. Klura ut själv!

Charlotte sa...

Nej, det är absolut inte Titinstyle..

Anonym sa...

varför har en del webb-butiker så många storlekar av ett plagg men andra typ endast ett ex av varje storlek? (säljer slut direkt?)

Anonym sa...

Hört talas om någon outlet i typ Löddeköpinge eller något som har Odd Molly. Är det något du känner till?

Charlotte sa...

Jag har inte hört talas om nån outlet som har Odd molly...
Tyvärr är det mest outlter med Odd molly uppe i Stockholm...
Priserna brukar var ganska höga har jag förstått...
Jepson i Kivik har mycket Odd molly.. Ibland har de lite rea... typ halva priset..
Mvh

Anonym sa...

Varför reas inte tidigare mollysar ut i webb-butiker? Har sett upp till ett par år gamla plagg. Och varför är mollysar upp till 200 spänn billigare per plagg i butiker på stan (Stckhlm)?