söndag 1 februari 2009

Inventering av Odd molly16


Nu svimmar väl alla som ser detta??
Till och med jag, gör det nästan.. Men Odd molly är mitt stora intresse!!! 6st!!
Oj... Men jag använder allihopa, lovar..
Min nyaste, o min favorit är den gröna..
Den längst upp till vänster är bland dom äldsta.. Vad jag kämpade för att hitta den!!! Ringde runt i halva Sverige... Hittade den på Nordic Safari i Halmstad!
Vilken lycka! Den är en av dom allra vackraste koftorna...
Absolut min favokoftmodell...Kanske man ska sälja av nån på Tradera?
Mamma tycker denna modellen liknar en babykofta...:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker dessa koftor är underbara! Tyvärr äger jag ingen själv. Tittade i höstkollektionen, men där fanns tyvärr ingen mörkblå. Vad är ditt bästa tips för att få tag på en blå kofta? Jag behöver strl 0.