söndag 6 mars 2011

Mollyträff i Malmö 5/3 2011


Jag hade en helt underbar dag igår, tack alla fina tjejer för ni förgyllde min dag!
Tack för alla fina foto som Josanne och Lingonberrie tog!
Jag tog bara några foto här har vi underbara Mia, Sara och Mollyflickan.


Åsa och Anna på resturangen La Roche


Butiken Unica i Vellinge hade ett lotteri som ChillNorway sponsrade, vinsten var ett valfritt ChillNorway plagg...
Gissa vem som vann tävlingen???
JAG! Blev helt överlycklig! Tänk att lilla jag vann!
♥LYCKA♥
TUSEN TACK UNICA & CHILLNORWAY!


Vi besökte även Ajabajakids där är de alltid lika vänliga och gulliga! De hade dukat upp med vin,cider och mingelmat!
Där köpte jag en fin Remix blouse♥.
Hoppas att brodyren är ok på blusen, har haft problem med det tidigare..


Vi fick en superfin kortlek från Odd molly och en mascara från Face.
TACK fina Ajabaja!


Köpte även ett par fina Kumkum örhänge hos Factory


Måste bara visa mitt vackra halsband som jag fick hos Unica!!
Älskar det!
Tack♥

14 kommentarer:

s*tina sa...

GRATTIS!
Vilken otrolig vinst!!!
ser fram emot att se den underbara kappan på:)
Kram!

Fröken Abbe sa...

GRATTIS vännen! Så kul att just du vann, tycker jag! Tack för en trevlig dag!
KRAMAR

Lecka sa...

Så kul att du vann och kappan du valde är superfin!! Kram

Unknown sa...

SNYGG kappa och det var ju alldeles rätt.

Charlotte sa...

Tack för alla fina kommentarer
Kram

Unknown sa...

Jättegrattis till vinsten:) Den är sååå fin! Kram

Unknown sa...

och jag har lånat din bild på mig (o Åsa) beskar den o använder den som profilbild på minfb-sida. Tack för att du tog en bild på mig som jag faktiskt kan titta på själv...

Hoai sa...

A big hug and congratulation from me! It was very nice to meet you.

Lingonberrie sa...

Grattis till din fina vinst! Jag blev så glad för din skull. Hoppas att det var okej att jag tog med bilden på dig när du provar klänning. Du är så fin och lyser av glädje.
Hoppas att vi ses snart igen!!
kramar

Septemberflikka sa...

Stort grattis till den fantastiska vinsten! Härligt!

kram

Johanssonskan sa...

Grattis i massor till den ljuvliga kappan :-) Jättekul att få träffa dej IRL :-)

Kristin o Emma, AjaBaja sa...

Tack för ert fina besök i butiken. Ni är så fina och vi hade så roligt, ni sprider sådan glädje och är så himla vackra allihop. Vi kunde inte sluta le.

Vi ser redan fram emot nästa träff och hoppas att vi får se mer av dig i vår. :)
KNUS Kristin o Emma, AjaBaja

Jeanette sa...

Grattis igen till den fina vinsten!!
Fick du mascara? Jag har inte kollat mina påsar så noga. :D

Kram

Unknown sa...

Hej kul att träffas i lördags och din vinst var verkligen helt underbar! Är avis till tusen :-D
kram Maria(Hoffsans krypin)