söndag 23 januari 2011

Mairo


Idag var jag på utflykt med min familj i Bromölla, som ligger ca 2 mil från Kristianstad.
I novemder förra året öppna en helt underbar butik Mairo.
Här kommer lite bilder från butiken.


Jag älskar gjutjärnskrukor!


Dukning med Matteus porslin


Snygga mattor från 695 kr-1715 kr






Kuddar Tatto´d Sailor grå By Mrs Murphy 419 kr


Rullgardiner från 319 kr


Finns även söta barngrejor från designern Elisabeth Dunker och Karin Mannerstål.
Mycket av deras saker finns även i deras webbutik mairoshopen.se

2 kommentarer:

Johanssonskan sa...

Hej :-)

Ville bara tala om att jag lagt till dej i min läslista så jag inte missar något av dina inspirerande inlägg :-)
/Åsa

Anonym sa...

Hallå Du!!
Vad roligt att Du gillade vår fina butik!!
Välkommen tillbaka och bli inspirerad nu när alla vårens saker kommer in.. Massor av nya leverantörer dyker upp, liksom...
våra nya mönster som tex. Pinje, Kaxi & Mizu, viola och alla nya färgställningar!! Färg och kvaliet står vi på Mairo för denna våren! Hejhej
//Ullie