onsdag 9 juni 2010

Freeport


Var inne på Freeport.se hemsida såg att Odd mollys outletbutik fått hem Saloon dress och Saloon top.

Kan det vara alla de Saloon plagg som de återkallade från butiker runt om i Sverige, som var felsydda?

Saloon dress kostade 747,50 kr finns i storlekarna 0-4
färgerna blå, röd och beige
Saloon top kostade 497,50 kr finns i storlekarna 0-4
färgerna blå, röd och beige

Jag har provat Saloon dress, är den inte väldigt liten i storleken?
Vill gärna ha den vackra klänningen...

11 kommentarer:

Frusna flickan sa...

Ja det är de återkallade kläderna. Jag fick veta från OM HK att de skulle säljas till hösten men de har troligen tänkt om. Och ja, de är väldigt små i storleken. I alla fall vissa exemplar. Jag har provat två olika treor som jag brukar vara och den ena kunde jag inte ens stänga dragkedjan på. Stl 4 var alldeles för stor så det blev ingen för mig.

De spricker tydligen rätt lätt i de sömmar som snett möter de känsliga partierna, särkilt på ärmarna. Men visst är den ljuvligt söt.

Fengxumamma sa...

Har min vanliga storlek, 2. Upplever den som åt det mindre hållet. Jag har den i blått och älskar den!!! Skulle gärna ha den i rött med. Förstärkt alla sömmar och det fungerade väldigt bra.

Kramar

Anonym sa...

Den är liten i storlek!!
Iallafall enligt mig.

Charlotte sa...

Tack snälla för alla kommentarer, jag misstänkte att den var liten i storleken...Provade en i Stockholm på Mollyträffen, ärmarna var så trånga..:(
Så det blev ingen.

Helena sa...

Tackar för tipset. Tänkte åka dit på fredag.
Kram

Mabimao sa...

åh.....jag som letat så. Jag VILL ha en 4:a. Ingen som skall dit? Det är så fin i modellen på.

Tina sa...

hade gärna provat en sån...... men ska nog ej dit nu som det ser ut.
Den är så fin.

KRAM

Ingrid sa...

Jag har min normala storlek 1 på den och den är helt normal. Inte trång någonstans.

Hade gärna köpt en top och en klänning till, ingen som ska åka dit och kan agera bulvan ;0)?

~Livet i byn

Susanna sa...

Jag vill också ha klänningen! Jag har varit ute efter den länge. Synd att man bor så långt bort. Skickar dom? Ha en bra dag!

Carinale sa...

Hej där, vad duktig du är på att hitta både fynd och önskeplagg.
Skulle du ramla på en Up-to-me-ism strap dress i chalk eller lila i storlek 3 så får du MYCKET gärna hojta till.
Känner hur desperationen börjar växa :)

/Carina

Peggy sa...

Jag har ännu inte varit på freeport!!! jag som inte bor särskilt långt därifrån...:-) jag får nog ta och kika förbi och se om de har något som kan locka :-)
Kram!