måndag 14 december 2009

Odd molly-snart även i Köpenhamn

"Odd Molly öppnar sin första butik i Danmark. Det blir bolagets tredje butik i egen regi.
– Köpenhamn är modenavet mellan Skandinavien och övriga Europa, säger Odd Mollys vd Christina Tillman.
Den danska butiken kommer att ligga mitt i modestråket på Sværtegade i Köpenhamn och är planerad att öppna under första kvartalet 2010."
Vill du läsa hela artikelen finns den HÄR
(market.se)
Vad kul, nu har vi skåningar, nära till en stor Mollybutik...=)
Men det blir väl dyrare i Danmark....=(

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns en butik i Helsingör som säljer Odd Molly. Gissa om jag blev glad när jag och sambon åkte över med färjan och jag såg Odd Molly i hela skyltfönstret :) Väla och Zebra i Helsingborg kollar jag ibland.

Men kul med en egen Odd Molly-butik i Köpenhamn.

Pååterseende sa...

Hej!
Ja, jag anmälde mig till Bina igår men skrev också att jag gärna ville kolla ifall fler från skåne skulle dit och så tänkte jag på dig och skrev lite fint så att du också skulle bli lite sugen..
Det hade varit jätteroligt om du också ville dit och vi kunde tagit tåget tillsammans..Det vet jag inte om jag vill själv..
Så klart att du ska med!!
Maila till Bina direkt!
Jag tror att det kan bli så himla kul:-)
Kram

Emma sa...

Superkul och betydligt närmre för i skåne.

Evalena sa...

Man kan flyga billigt till köpenhamn emellanåt har jag sett......
;-)
Jag är jättesugen att åka dit också....

KRam

Pååterseende sa...

Hej!
Ja, min man läste nyss mitt inlägg och påpekade att jag inte skrev att han faktiskt testade om det gick att ploga med den och det gjorde det:-))
Jag fick ett mail samma kväll från Bina så har du inte hört av henne så maila igen och fråga??
För jag vill ju inte åka dit själv!
Så nu måste du bara med:-))Vi ska ju sitta på tåget och vara nervösa och fnissa hela vägen;-)
Kram Mia