onsdag 21 oktober 2009

♥♥♥TACK♥♥♥



Ni är sååå gulliga... Tack för alla kommentarerna♥♥♥....
Ni har så fina ♥♥♥
Jag mår mycket bättre nu..
Varit så himla förkyld, inte haft någon ork att blogga..Inte varit på humör alls...
Har fått min fina Voile Short Dress...=) Så fin.. Ska nog ha den i helgen..Kommer lite fler bilder på den då..=)
Jag beställde även Hearted Tunic, skam den som ger sig...Den passade!!!!!
Mina "sjöbuse" armar passade i den inga problem..=)
Provade nog ett måndags exemplar på Donna....
Tack Anna på Country-dreams för din fina service!
Alltid lika trevlig..

4 kommentarer:

Pingla sa...

Natuuuuuuuuuurligtvis passar de dig. Förstår inte varför du får för dig annat.

Glad att du är på bättringsvägen.

Susanna sa...

Bra att du känner dig bättre, stor kram!

♥ Bina ♥ sa...

Härliga nyheter från dig idag!

KRAM

Evalena sa...

ÅH! Nu blir jag avis på tunikan(Blusen har jag ju redan)! Vill se outfitbilder!!!!Hur tycker du Voilen är i strl, Vissa säger att man bör gå upp en strl pga trängt över ärm o byst.....

Anna på C-D är en pärla, kan bara hålla med!
KRAM