söndag 10 februari 2008

Filmtajm..


Den 14 februari ska jag min syster titta på film "Morgan Pålsson-världsreportern"..
Fick biljetter av My Ericson på "Tivolibloggen".. Inte för jag tror den är så himla bra... Men man får gratis popcorn och godis!!! Det tackar man ju inte nej till.. GRATIS film+popcorn+godis!! Min favorit i "Hipp hipp!" var Tiffany Persson från Staffanstorp..

Filmen var rätt dålig, min syster var sjuk så min vän A följde med.. Ändå kul att få gå på bio.. och det var gratis....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för att jag fick följa med! Ingen strålande film så men vaddå: det räddar en ruggig torsdagkväll i februari!
kram A

Anonym sa...

Hej Lotta!
Mamma sa att ni hade pratat om att vi redan hade sett landningen på Madeira hihi =)
Så här är adressen om du vill se.

http://www.youtube.com/watch?v=3OtcaFkpUpk


Annars går du bara in på www.youtube.com o söker på Madeira.

Kram Maria